parmiz

كاربر جديد
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد parmiz در مرداد 7 2017

parmiz یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره parmiz

  1. فیلترهای هوا وسایلی برای جذب و حذف آلاینده های خطرناک مانند: گردوغبار و آلودگی های ذرات معلق و گازهادر هوای پیرامون ما می باشند.افراد بدلیل حساسیت به هوای آلوده خواستار هوایی با کیفیت بالا هستند زیرا تنفس هوای آلوده باعث بیماری شده و یا آن را تشدید می کند.فیلترهای دارای متدهای(روش) تصفیه هوای متفاوت پاسخگو ی نیاز متقاضیان برای حذف آلاینده های مختلف می باشند که بطور نمونه از مهمترین آنها نام می بریم :فیلترهای یونی ،هپا، کربن اکتیو و لامپ های یو وی و همینطور فیلتر ۲Tio و پلاسما که همگی عموماً برای رفع آلودگی در بخش های تجاری- صنعتی و بیمارستانی و محل های سکونت مورد استفاده قرار می گیرند. فیلتر هوای یونی(آیونایزر) فیلترهای یونی با تکیه بر روش قطبی کردن، باعث شارژ ملکولهای هوا می شوند،در این روش مولکولهای هوا توسط ولتاژ بالای برق دارای بار منفی می شوند.این ژنراتورها یون هایی با بار منفی تولید می کنند که به آن آنیون گفته می شود. آنیون ها سپس آلاینده های هوا را (بار مثبت) به سمت خود کشیده و جذب می نمایند، این عمل شبیه جذب ذرات توسط الکتریسیته ساکن می باشد.با برخورد آلاینده ها به آنیون آنها خنثی شده و از جریان هوای تنفسی ما خارج می گردند. فیلترهای یونی معمولاً در دستگاههای تصفیه هوا های تجاری بکار برده می شوند. فیلتر هپا نام آن از حروف کلمات روبرو High Efficiency Particular Arresting به معنی توان بالای گرفتن ذرات تشکیل شده است.این نوع فیلتر قوی تر و بسیار موثرتر از فیلترهای یونی عمل می کند و طرفداران هوای پاک آنرا بر فیلترهای یونی ترجیح می دهند فیلتر هپا توان زدودن بیش از ۹۷/۹۹ درصد ذرات آلاینده هوا را داراست که باعث پاکی و شفافیت بی اندازه هوا می گردد. فیلترهای مرغوب هپا از فایبر گلس ،حصیر و رشته های بسیار نازک پوشال تشکیل شده اند و با عبور جریان هوا ذرات معلق را در خود گرفتار می نمایند. میزان عملکرد هپا به ضخامت فیلتر و قطر فایبرهای تشکیل دهنده آن بستگی دارد. فیلتر هپا با چندین روش مختلف موجبات جذب ذرات آلاینده را فراهم می نماید. اولین آنها جلوگیری از عبور آلاینده های موجود در جریان هوا از میان رشته های بسیار نازک الیاف های تشکیل دهنده آن می باشد که درون فیلتر گیر می کنند.علاوه بر روش گیرافتادن آلاینده ها در فیلتر، افزایش سرعت مکش و ایجاد انحنا در جریان هوا می تواند عامل محرکه جمع شدن و فشردگی آلاینده ها در فیلتر شوند.عامل دوم فشردگی و تراکم فیلتر می باشد که بطور واضح باعث بالا رفتن میزان تصادم آلاینده و جذب آن می گردد. (Diffiusion )انتشار سومین عامل موثر در فیلتر هپا پروسه استفاده از تصادف توأم با ضربه مولکول های گازی بصورت مکرر در الیاف هپا می باشد که با انحراف ذرات آلاینده باعث جذب هر چه بیشتر آنها می گردد. مولکول های ذرات پس از برخورد با مولکول های گازی سرعت خود را از دست داده و شانس جذب آنها بسیار زیاد می شود.استفاده از فیلتر هوا به علت درجه تأثیر بالای آن در جذب باکتری ها و جلوگیری از انتشار آلودگی و حفظ اصول بهداشتی در بخش های پزشکی و اطاق پاک ((Cleans Room رایج می باشند. فیلتر کربن اکتیو کربن توان عمل آورده شدن با اکسیژن را دارد که خلل و فرج سطح فیلتر آن را قادر به جذب بالای آلاینده ها می کند. بعد از عمل آورده شدن کربن با اکسیژن محصول بدست آمده کربن اکتیو نامیده می شود چرا که به آسانی توانایی جذب آلاینده ها ی گازی و بو را دارد.کربن اکتیو می تواند آلاینده های شیمیایی و گازها را در خود جذب نماید و دود سیگار را کاملاً از بین ببرد.با عبور جریان هوا از فیلتر، کربن اکتیو شده بو و گازهای سمی موجود در آن خنثی و بی اثر می نماید.برای از بین بردن بوهای بسیار قوی و بخارات منتشر شده در محیط، با بالا رفتن میزان اکتیویته کربن توان جذب گاز ها را به میزان بسیار بالایی می توان افزایش داد.فیلترهای کربن اکتیو با وجود سازگاری با محیط زیست بهترین گزینه برای حذف مواد شیمایی منتشر شده درهوامیباشند. ۴) تصفیه هوا بوسیله اشعه مادون بنفش (UV) و فیلتر TIO2 این روش تصفیه هوا از طریق واکنش ناشی از قرار گرفتن فیلترتیتانیوم دی اکساید در مقابل نور مادون بنفش بوجود می آید . رویارویی جریان هوا با پروسهPhoto Chemical (شیمی نور)، آلاینده های زیان باری مانند مایت (Mite) مولد Mold (قارچ های انگلی) و باکتری های بیماری زا را از بین برده و محیطی بهداشتی ایجاد می گردد. در این روش تصفیه هوا همچنین، ترکیبات آلی کربنی فرار VOCها مانند بَنزَن، فرمالدِئید و … در مجاورت یو وی شکسته شده و از محیط حذف می گردند.منبع:فیلتر هوا
  2. امروزه استفاده از کدینگ برای ساده ترین موارد هم بسیار رایج شده است، شاید گره خوردن زندگی ما با کدینگ، از مزایا و یا از نظر بعضی، از معایب همه گیر شدن سیستمهای کامپیوتری و نرم افزاری است. بدلیل مغز ریاضی سخت افزار های تولید شده تا کنون، کلیه این ابزار ها فهم و ارتباط بهتری از اعداد دارند تا حروف، پس برای نزدیک شدن به فهم کامپیوتر ها استفاده از کدینگ حسابداری ، کدینگ کالاها و سایر کدینگها بسیار فراگیر شد. کدینگ نرم افزار حسابداری در نرم افزارهای حسابداری جهت ثبت اسناد و گردش مالی حسابها، نیاز به تعریف حسابها بصورت سلسله مراتبی است. کدینگ حسابها نیز به تعریف سلسله مراتبی حسابها کمک می کند، همچنین استفاده از کدینگ حسابها در حسابداری، باعث می شود بتوانیم حسابها را بر اساس نظمی که مورد نظر ماست مرتب کنیم. عموما کدینگ نرم افزار حسابداری به نحوی ایجاد می شود که در ابتدا حسابهای دائم که قابلیت نقد شوندگی بالاتری دارند قرار گیرند و کد کوچکتر به آنها تخصیص داده شود. پس از حسابهای دائم، حسابهای سود و زیانی و در نهایت حسابهای انتظامی کد دهی می شوند. در سیستم حسابداری، حداقل دو سطح حساب وجود دارد. حساب کل و حساب معین. بر حسب نیاز سطوح دیگری نیز به کدینگ نرم افزار حسابداری افزوده می شود. مانند گروه حساب که بالاتر از کل قرار می گیرد و حساب تفصیلی که پایینتر از معین قرار می گیرد. حالا به توضیح هریک از این سرفصل ها می پردازیم. حتما مقاله مراکز هزینه یعنی چه و نحوه استفاده آن در حقوق و دستمزد چیست؟ را مطالعه کنید. گروه حساب به گروه حساب عموما یک کد یک رقمی اختصاص داده می شود.گروه های حساب معمولا همه جا یکسان هستند و تفاوتهای جزئی در تعریف دارند. گروه حسابها از دارایی ها شروع می شود به حسابهای انتظامی ختم می شود. اگر ترتیب نقد شوندگی را در نظر بگیریم کدینگ با چنین تزتیبی خواهیم داشت: دارایی ها، بدهی ها، حقوق صاحبان سهام، درآمد ها، هزینه ها و حسابهای انتظامی. این گروهها ممکن است بر اساس نیاز مشتری به داراییهای جاری، داراییهای ثابت، بدهی ها، بدهی های بلند مدت و ... تقسیم شود. حساب کل حساب کل یکی از مهمترین قسمتهای کدینگ نرم افزار حسابداری است. با توجه به اینکه این سرفصل از حساب باید در دفاتر قانونی ثبت شود(دفتر کل) تعریف آن بسیار مهم است. تعریف کدینگ حساب کل باید به نحوی باشد که پاسخ گوی اداره دارایی باشد. تراز کل، دفتر کل و سایر گزارشاتی که در سطح کل از نرم افزار حسابداری استخراج می شود باید گویای وضعیت مالی یک مجموعه باشد. این گزارشات شامل درآمدهای مشمول مالیات، در آمد های معاف از مالیات، هزینه های عملیاتی، هزینه های غیر عملیاتی، داراییهای نقد و ... هستند. برای کدینگ کل معمولا دو یا سه رقم با احتساب کد گروه کافی بنظر می رسد. حسابهای معین حساب معین برای مشخص کردن جرئیات حساب کل استفاده می شود، بطور مثال موجودی نقد و بانک شامل جزئیات بانکها، صندوق و تنخواه گردان ها هستند.اهمیت حسابهای معین کمتر از حساب کل نیست، حساب معین در کنترل گردش حساب و تفکیک ریز موجودی حسابها و هزینه ها و در آمد ها نقش اساسی دارد و به تصمیم گیری های مدیریتی و پیگیری های مالی کمک خواهد کرد. برای حساب معین معمولا بین ۴ تا ۶ رقم کد با احتساب کد حساب کل در نرم افزار حسابداری در نظرگرفته می شود. حتما مقاله حساب تفصیلی شناور یا تفصیلی واحد چیست و چه کاربردی دارد؟ را مطالعه کنید. حسابهای تفصیلی جزئی ترین سطح حساب ها، حساب تفصیلی است.(پیشنهاد می کنم مقاله حساب تفصیلی شناور یا تفصیلی واحد چیست و چه کاربردی دارد؟ را مطالعه فرمایید).در هر بنگاه اقتصادی حساب تفصیلی کاملا بر اساس فعالیت آن مجموعه مشخص می شود، نام مشتریان، حسابهای بانکی و سایر سر فصل های شخصی هر مجموعه در این سطح قرار می گیرد. همچنین روش برخورد با سطح تفصیل حسابها و تعداد سطوح تفصیل مورد استفاده در هر بنگاه اقتصادی می تواند متفاوت باشد، امروزه بسیاری از نرم افزار های مالی اجازه استفاده از تفصیلی شناور را فراهم کرده اند، این نوع حساب تفصیل، مستقل از معین تعریف می شود و برای هر حساب در کل نرم افزار حسابداری یک کد حساب اختصاص داده می شود. هنگام ثبت سند مشخص میشود که این حساب مربوط به کدام معین است. این روش کد گذاری گزارشهای بسیار قوی و جامعی را در اختیار حسابدار قرار میدهد. بر اساس نیاز هر بنگاه اقتصادی، در سطح پایینتر از حساب معین، ممکن است بیش از یک حساب تفصیلی استفاده شود. طور مثال در شرکتهای پیمانکاری بسیار پیش می آید که یک پروژه بین پیمانکاران خرد تقسیم می شود. در این صورت پروژه بعنوان یک سطح تفصیل و پیمانکار خرد نیز یک سطح تفصیل دیگر می باشد. در نتیجه می توان گفت که کدینگ نرم افزار حسابداری ضرورتی است که استفاده از رایانه به ما تحمیل کرده است و این ضرورت دلچسب افزایش سرعت و سهولت دسترسی به اطلاعات پردازش شده مالی هر مجموعه را فراهم میکند.منبع:نرم افزار حسابداری
  3. آژانس آنامهر پرواز با تجربه چندین سال سابقه در زمینه اخذ وقت سفارت آمریکا آماده ارائه خدمات وقت سفارت آمریکا در دبی، وقت سفارت آمریکا در ارمنستان، وقت سفارت آمریکا درآنکارا (که دارای آفیسر فارسی زبان می باشند) و کلیه کشورهای دیگر از قبیل کشورهای اروپایی -که در آنها امکان مصاحبه با ایرانیان وجود دارد- می باشد. لذا خواهشمند است اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان مجرب آنامهر پرواز بسپارید. مراحل تعیین وقت سفارت آمریکا: 1- تکمیل فرم درخواست ویزا ( فرم DS-160 ) مهم ترین مرحله جهت اقدام برای دریافت ویزاهای کوتاه مدت آمریکا تکمیل اپلیکیشن فرم DS-160 می باشد. این فرم حاوی اطلاعات فردی هر نفر از اعضای خانواده می باشد که باید به دقت تکمیل گردد. چنانچه متقاضیان به شخصه قادر به پر کردن این فرم نیستند بهتر است این امر را به کارشناسان این شرکت سپرده تا ازهرگونه ایجاد خطا و بروز مشکلات بعدی جلوگیری گردد.هرگونه اشتباه در تکمیل این فرم ممکن است منجر به رد درخواست متقاضی شود. 2- تعیین وقت ملاقات جهت تعیین یک قرار ملاقات در کنسولگری آمریکا برای مصاحبه با افسر ویزا باید یک زمان مشخص تعیید گردد. این روند شامل ایجاد یک حساب کاربری، انجام واریزی های مربوطه و تعیین ساعت، روز و مکان مصاحبه می باشد. که این امر به طور کامل توسط آژانس آنامهر پرواز صورت می پذیرد. هر متقاضی بسته به هدف سفر خود باید نوع ویزای دریافتی خود را مشخص نماید.معمولا در اکثر موارد متقاضیان با هدف گردشگری، بازدید اقوام، تحصیلی و ... تحت عنوان ویزای غیر مهاجرتی به ایالات متحده آمریکا سفر می کنند. مدت زمان لازم جهت ریافت وقت سفارت بر حسب نوع ویزای درخواستی و محل کنسولگری متغیر است.به علت متغییر بودن نوبت دهی کنسولگری ایالات متحده در امارات، ارمنستان و ترکیه بر حسب زمان و نوع ویزای درخواستی جهت مطلع شدن از وقت های موجود با آژانس آنامهر پرواز در تهران تماس بگیرید. 3- آمادگی برای حضور در مصاحبه متقاضیان محترم بهتر است چند روز قبل از عزیمت به کشور مورد نظر جهت مصاحبه با کارشناسان ما در رابطه با نحوه چینش مدارک، مصاحبه و رفتار با افسر ویزا و .... در ارتباط باشند. افسر ویزا در طی مصاحبه برآورد می کند که متقاضی صلاحیت دریافت ویزا را دارد یا خیر. اطلاعات فرم Ds-160 - مدارک ارائه شده و رفتار و گفتار متقاضی در حین مصاحبه تعیین کننده این امر خواهد بود.ممکن ایت پرونده ویزا مورد نظر نیاز به بررسی های بیشتر داشته باشددر این صورت افسر پرونده این مورد را به اطلاع متقاضی می رساند و معمولا شماره پرونده مربوطه را برای اطلاع از وضعیت ویزا در اختیار وی قرار می دهد. تمام کنسولگری های ایالات متحده از داوطلبان انگشت نگاری به عمل می آورند.برخی از کنسولگری های ایالات متحده اشخاص زیر14 سال و بالای 80 سال را از مصاحبه معاف می نمایند؛ اما توصیه میگردد کلیه متقضیان،بدون در نظر گرفتن شرایط سنی، در مصاحبه حضور یابند.پروسه روند بررسی مدارک:ممکن است پرونده شما نیاز به بررسی های اداری بیشتر يا اصطلاحا Administrative processing داشته باشد . در این صورت به متقاضی گفته می شوددر هفته های آینده و یا حتی ماه های بعد پس از اتمام پروسه بررسی، از طریق سایت یا ایمیل وضعیت نهایی ویزای خود را پیگیری کنند. در حالت ایده آل ممکن است پرونده نیازی به بررسی بیشتر نداشته باشد و افسر ویزا در همان روز مصاحبه با صدور ویزای شما موافقت می کند.توضیحات تکمیلی:لطفا به هیچ عنوان اقدام به برنامه ریزی نهایی جهت سفر خود و تهیه بلیط قبل از صدور ویزا نکنید.هیچ ارگان، سازمان و یا حتی نهادی نمی تواند به شما ضمانت صدور قطعی ویزا را بدهد.اگر در گذرنامه منقضی شده شما ویزای معتبری موجود باشد شما می توانید با دریافت گذرنامه جدید و معتبر همراه با گذرنامه منقضی شده که ویزا در آن چسبانده شده مسافرت کنید.همچنین می توانید کلیه خدمات تور مسافرتی خود به کشورهای محل مصاحبه و همچنین بعد از اخذ ویزا رزرو هتل و بلیط ایالات متحده را به ما بسپارید.مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت برای کسانی که اپلیکیشن فرم را پر نکرده انداسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی . تکمیل فرم DS-160 فارسی که توسط آژانس آنامهر پرواز در اختیارمتقاضی گذاشته خواهد شد. اسکن دعوتنامه،در صورت داشتن دعوتنامه ، و مدارک اقامتی دعوت کننده. یک قطعه عکس 5*5 رنگی جدید با زمینه سفید یا اسکن آن با رزولوشن 600*600 پیکسل ( صورت کاملا معلوم باشد) در صورتیکه متقاضی دعوت نامه ازکشور آمریکا را نداشته باشد و قصد سفر جهت گردشگری را دارد این شرکت توانایی تهیه دعوت نامه برای متقاضیان محترم را دارد. مدارک مورد نیاز وقت سفارت آمریکا برای متقاضیانی که اپلیکیشن فرم را پر کرده اند :اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی . صفحه تائیدیه اپلیکیشن فرم (صفحه بارکد یا DS-160 confirmation page) متقاضیان ویزای دانشجوئی باید علاوه بر مدارک فوق ، کپی I-20 و SEVISFEE Confirmation یا I-901 تکمیل شده را نیز ارائه دهند . فرم های مورد نیاز برای سفارت آمریکا نام فرم DS-160 I-901 I-134 DSP122-DS0230 مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی امریکا :یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین ds-160 به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است. اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به امریکا و اصل پاسپورت های قبلی. اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در امریکا . 1 قطعه عکس 5 × 5 . اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج . بیمه ی مسافرتی اصل و ترجمه رسمی شناسنامه. برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست. اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ،وقت سفارت آمریکا جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ). مدارک میزبان در امریکا ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در امریکا یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ). اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه . اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و... ** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت امریکا می افزاید.**منبع:وقت سفارت آمریکا
  4. انجام اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان ما بسپارید. ما قادر به اخذ وقت سفارت انگلستان در کلیه ی کشورها خواهیم بود مراحل اخذ وقت سفارت انگلستان مرحله اول: پر کردن فرم درخواست ویزا (که بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است). بنابراین پیدا کردن و پر کردن فرم مناسب برای هر فرد از اهمیت بسیاری برخوردار است که شما می توانید این امر را به همکاران ما در آنامهرپرواز بسپارید که در این زمینه تجربه ی کافی کسب کرده اند. توجه داشته باشید که در صورت پر کردن فرم اشتباه و مراجعه به سفارت، درخواست شما رد شده و این مسئله در پرونده ی شما ثبت می شود مرحله ی دوم: انتخاب کشور برای انجام انگشت نگاری ( و در صورت نیاز،مانجام مصاحبه) از آنجایی که سفارت انگلستان در حال حاضر در ایران فعالیت نمی کند، هموطنان عزیزی که مایل به اخذ ویزا انگلستان هستند می بایست پس از پر کردن و ارسال فرم درخواست ویزا، شخصا به سفارت انگلستان و یا یکی از مراکز صدور ویزا در کشورهای همسایه:مثل ترکیه یا امارات مراجعه کنند. که این مستلزم گرفتن وقت از سفارت مربوطه می باشد و همکاران ما همچنان در این مرحله نیز در کنار شما خواهند بود و در بازه ی زمانی مناسب اقدام به اخذ وقت سفارت برای شما عزیزان خواهند کرد مرحله ی سوم: پرداخت وجه ویزا سفارت انگلستان بسته به نوع و مدت ویزای درخواستی، وجهی را برای آن تعیین کرده که باید قبل از مراجعه به سفارت پرداخت شود. لازم به ذکر است که این وجه - حتی در صورت رد درخواست ویزا - قابل استرداد نمی باشد مرحله ی چهارم: سفر به کشورانتخاب شده جهت مراجعه به VAC و انجام انگشت نگاری در این مرحله فرد درخواست کننده ی ویزا باید شخصا در تاریخ و ساعت تعیین شده در سفارت حضور یابد. چنانچه چند نفر از اعضای یک خانواده درخواست ویزا داده باشند باید برای تک تک افراد جداگانه وقت گرفته شود.و همه ی افراد در سفارت حضور یابند. از زمان انگشت نگاری تا زمان صدور ویزا بین 4 تا 6 هفته زمان نیاز است.(برای 1٪ افراد حتی ممکن است این پروسه تا 4 ماه به طول بیانجامد). بنابراین باید ترتیب سفر و اقامت در کشور محل انگشت نگاری داده شود. که همکاران ما میتوانند این خدمات را در غالب تورهای مسافرتی چند روزه به شما هم وطن عزیز ارائه دهند چنانچه در هریک از این مراحل نیاز به مشاوره داشتید همکاران ما همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستند: 88313826 همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر و به روز، از دیدن کنید مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت انگلستان • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی . • تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت. • در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده. مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان : • اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی. • یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است. • 2 قطعه عکس 4.5*3.5 . • اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان . • بیمه مسافرتی . • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج . • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه. • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه وقت سفارت انگلیس از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ). • مدارک میزبان در انگلستان ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ). • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و... • برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست. • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه . ** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت انگلستان می افزاید. **به علت اینکه در روز تحویل مدارک ، مصاحبه ای از متقاضی انجام نمیگیرد تمامی مدارک فوق صرف نظر از اینکه قبلآ به انگلستان سفر کرده اند و یا خیر ، باید کامل و دقیق باشد ، خصوصآ مدارک بانکی اعم از درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست روادید باید دقیق بیان شود.منبع:وقت سفارت انگلیس
  5. ویزای کانادا به 3 گروه تقسیم می شود : دسته اول : ویزای تک ورود (single)، دسته دوم : ویزای چند بار ورود (multiple)، دسته سوم : ویزای 5 ساله (super-visa). درخواست آنلاین: جهت درخواست ویزا شخص باید تمامی مدارک خود را به صورت ترجمه شده با مهر دارالترجمه رسمی (تایید دادگستری الزامی است) آماده کرده و سپس نسبت به درخواست آنلاین اقدام نماید. برای آگاهی از مدارک مورد نیاز، شما میتوانید به آژانس آنامهرپرواز مراجعه کنید. همکاران متخصص در این زمینه، با پرکردن پرسشنامه آنلاین، برای شما چک لیستی از مدارک تهیه خواهند کرد که البته این چک لیست، بسته به شرایط شغلی و ... متقاضی، متفاوت خواهد بود. بنابراین بهتر است که خود بدون اطلاع دقیق از قوانین سفارت اقدام به تهیه چک لیست نفرمایید. چرا که این امر موجب ارائه مدارک اشتباه به سفارت و در نتیجه رد درخواست ویزای متقاضی خواهد شد. پس از تهیه چک لیست، می بایست اسکن تمامی مدارک را به همراه فرمهای درخواست ویزا به صورت آنلاین برای سفارت کانادا ارسال نموده و بابت آن رسید دریافت کنید. نکته ای که در مورد فرمهای درخواست ویزا بسیار حائز اهمیت می باشد این است که تمامی صفحات این فرم دارای کد می باشند. وجود اختلاف در کد این صفحات با یکدیگر، موجب رد درخواست ویزای شما عزیزان خواهد شد. بنابراین نهایت دقت را در پر کردن فرمها مبذول بفرمایید. (خدماتی از قبیل پر کردن فرمهای سفارت کانادا، توسط همکاران ما در آژانس آنامهرپرواز، به شما عزیزان ارائه می گردد.) پس از ثبت درخواست و پرداخت هزینه های تعیین شده به سفارت کانادا، نامه ای مبنی بر اینکه متقاضی مجاز به مراجعه به Visa Application Center کانادا، جهت انگشت نگاری می باشد، صادر میشود. با توجه به قانون جدید انگشت نگاری، حضور فرد الزامی است. در مرحله ی بعد، می بایست جهت تعیین وقت، در نزدیکترین Visa Application Center اقدام نمود. توجه داشته باشید که اینکار تنها تا سی روز پس از ثبت درخواست امکانپذیر بوده و دیرتر از آن سفارت به هیچ وجه به شما وقتی نخواهد داد. تنها پس از انجام انگشت نگاری است که درخواست متقاضی به طور کامل در سفارت ثبت می گردد و مراحل رسیدگی به پرونده او آغاز میگردد. این پروسه بین 4 هفته تا 6 ماه به طول می انجامد. پس از تحویل مدارک به سفارت فرد یک کد پیگیری (Tracking ID) دریافت می کند که از طریق آن می تواند وضعیت پرونده ی خود را از ابتدا تا انتها از طریق سایت کارگزاری سفارت (VAC) پیگیری کند. پس از اعلام سفارت مبنی بر صدور ویزا، متقاضی می بایست پاسپورت خود را، شخصا و یا توسط نماینده ای که از جانب او وکالت دارد، به همان Visa application center که در آن انگشت نگاری انجام پذیرفته برده و ویزای خود را دریافت کند. آژانس آنامهرپرواز آماده همکاری برای پیکاپ ویزای شما عزیزان خواهد بود. انگشت نگاری جهت اخذ ویزای کانادا: برای اتمام درخواست ویزای کانادا و ثبت آن در سفارت انگشت نگاری الزامی است. در حالتی که متقاضی درخواست خود را به صورت آنلاین ثبت می کند تا 30 روز مهلت دارد که به یکی از شعب VAC در آنکارا، استانبول یا ابوظبی مراجعه کند. در غیراینصورت درخواست او باطل می شود و هزینه ی پرداخت شده برگردانده نمی شود. به این نکته ی بسیار مهم توجه داشته باشید که تا زمانیکه انگشت نگاری انجام نشود ثبت نام تکمیل نشده و درخواست ویزا تحت بررسی قرار نمی گیرد. هزینه در نظر گرفته شده برای ثبت نام ویزا: هزینه ویزا : 100 دلار + هزینه انگشت نگاری : 85 دلار + 300 هزار تومان بابت تهیه چک لیست، پر کردن تمامی فرمهای سفارت ، ارسال مدارک به سفارت کانادا، واریز هزینه های تعیین شده به حساب سفارت و مشاوره در زمینه جمع آوری مدارک و ... در ثبت نام آنلاین هزینه انگشت نگاری به ازای هر خانواده 170 دلار می باشد و انفرادی محاسبه نمی شود. به طور مثال برای یک خانواده 3 نفری 470 دلار پرداخت می شود که 300 دلار آن بابت ویزا و 170 دلار بابت انگشت نگاری است. چک لیست مدارک مورد نیاز برای درخواست ویزای توریستی single (شش ماهه)، multiple (دو سال) همانطور که قبلا گفته شد، مدارک هر نفر بسته به شرایط شغلی و نوع ویزای درخواستی، متفاوت می باشد. اما در وقت سفارت کانادا اینجا سعی کردیم فهرستی از مدارکی که در اکثر موارد، بین تمامی متقاضیان مشترک می باشد، تهیه کنیم: کپی تمام صفحات پاسپورت ترجمه شناسنامه نامه ی تمکن مالی یا گردش حساب شش ماهه مانده حساب بانکی با حداقل 45 – 50 میلیون تومان تکمیل و تایید فرم درخواست ویزا (IMM5257E - application form) تکمیل فرم اطلاعات خانوادگی ( IMM5645E - family information) یک قطعه عکس 3.5 * 4.5 ارائه ی ترجمه سند ملکی ارائه ی ترجمه مدرک شغلی (برای صاحبین مشاغل جواز کسب لازم است، اما برای کارمندان نامه ی اشتغال به کار و فیش حقوقی باید ارائه شود. ) ارائه مدارک مالیاتی و بیمه رزرو هتل و بلیط (اختیاری) دعوتنامه (اختیاری) در صورت وجود باید مدارک شخص دعوت کننده هم در مدارک لحاظ شود. ترجمه سند ازدواج مدارک مورد نیاز برای دریافت ویزای پنج ساله (Supervisa): ویزای 5 ساله در اصل 10 ساله بوده اما با توجه به اعتبار در نظر گرفته شده برای پاسپورت های ایرانی ( 5 سال ) مدت زمان این ویزا نیز برای افراد ایرانی 5 ساله لحاظ می شود. افرادی واجدالشرایط دریافت این نوع ویزا هستند که فرزند یا نوه ی آنها دارای اقامت موقت یا دائم (دارنده (permanent Cart) PR یا مقیم کانادا(citizen) ) باشد. دارنده ی این نوع ویزا در هر بار ورود، اجازه ی اقامت تا سقف دو سال را دارا خواهد بود .معمولاً والدین دانشجویان در حال تحصیل در کانادا یا والدین افراد مقیم کانادایی می توانند نسبت به درخواست این ویزا اقدام کنند. برای دریافت ویزای پنج ساله علاوه بر مدارک فوق الذکر لازم است که: - مدارک اقامت دائم یا موقت فرد مقیم در کانادا - ارزشیابی مالی فرد مقیم در کانادا - T4 - گواهی حقوقی فرد مقیم در کانادا - بیمه یک ساله برای متقاضی - نتیجه آزمایشات پزشکی متقاضی ارائه شود.منبع:وقت سفارت کانادا
  6. آشنايي با شش تن از ثروتمندترین حسابداران جهان (حسابداران ثروتمند) مدیریت پول افراد دیگر به طور طبیعی مزایایي دارد، مشهودترین اين مزايا دانش چگونگي ایجاد یک ثروت شخصی توسط خودتان است. اگر ثروتمند شدن در برنامه کاری شماست، از شش حسابدار ثروتمند و مشهور انتخابی ما، الهام بگيريد. فیل نایت، یکی از بنیانگذاران نایک. ثروت خالص: 25.1 میلیارد دلار فیل نایت یک حسابدار CPA است، اما احتمالا او را بيشتر به عنوان یکی از بنیانگذاران نایک مي شناسيد. او پس از فارغ التحصیلی از دانشكده بازرگاني، به ژاپن سفر کرد. در آنجا با رئیس Tiger Onitsuko كه يك برند كفش بود و حقوق توزیع ایالات متحده را حفظ مي كرد، ملاقات كرد. او در فرصتی، با مدير اجرايي سابق خود همکاری كرد و تجارتي را به نام نايك در سال 1964، به راه انداخت. شركت نایک در حال حاضر ارزش عظيم 86.2 میلیارد دلار را دارا است. کومار مانگالام بیرلا، رئیس گروه ADITYA BIRLA . ثروت خالص: 8.3 میلیارد دلار کومار مانگالام بیرلا، عضو خانواده برجسته تجارت هند، حسابداری و بازرگاني خوانده بود، اما هیچ چیز نمی توانست او را براي از دست دادن پدرش در سن 28سالگي - و مسئولیت عظیم یکی از بزرگترین گروه های تجاري در هند، آماده كند. اما نگرانی در مورد توانایی بیرلا در ادامه مسير موفقيت آميز پدرش، بی اساس بود: او با موفقیت، درآمد را به 20برابر 20سال گذشته رساند يعني به بیش از 49 میلیارد دلار. دنیس کوتس، مدیر Bet365. ثروت خالص: 2.9 میلیارد دلار بازرگان انگلیسی دنیس کوتز به عنوان یک صندوقدار ساده در شرکت انتشاراتی خانوادگی اش، Provincial Racing شروع به كار كرد. او بعد از دانشگاه به عنوان يك حسابدار، آموزش دیده بود، اما استعداد واقعی خود را زماني نشان داد که مسئوليت اين کسب و کار را برعهده گرفت و سرنوشت خانواده اش را عوض كرد. در سال 2001، شرکت آنلاین شرط بندی كوتس Bet365.com را با وام بانکی، راه انداخت. در حال حاضر اين تجارت، یکی از بزرگترین شرکت های شرط بندی آنلاین در جهان است که در بیش از 200کشور و به میلیون ها نفر از مشتریان خدمات رسانی مي كند. اين قماری است که پرداخت را برای دنیس تضمين مي كند! آرتور بلنك، از بنیانگذاران Home Depot. ثروت خالص: 2.6 میلیارد دلار آرتور بلنك در دهه 1940در نیویورک به دنیا آمد، او در رشته حسابداری . نرم افزار حسابداری و مدیریت بازرگانی تحصيل كرد. سپس به بخش خرده فروشی، روي آورد که در آن، به نايب رئيس امور مالی ترفيع پيدا كرد. وقتی که او و دوستش و مدیر عامل شرکت، برنارد مارکوس در سال 1978از کار اخراج شدند. این دو تصمیم به يكپارچه سازي تخصص شان و راه اندازی يك تجارت گرفتند و آن را Home Depot ناميدند- و نام تجاری Home Depot در حال حاضر ارزش 149.2 میلیارد دلار دارد. پل کولسون، رئیس گروه Ardagh. ثروت خالص: 1.5 میلیارد دلار دوبلین پل کولسون به عنوان یکی از ثروتمندترین افراد در ایرلند شناخته شده است و به نظر می رسد قطعا عنوان خوش شانس ترين ایرلندی معروف نیز به او تعلق دارد. او با شروع PricewaterhouseCoopers در لندن، شرکت مالی Yeoman را قبل از تغيير جريان به صنعت شیشه در سال 1998 تاسیس كرد. کولسون با راه اندازي شرکت بسته بندی شیشه Ardagh، اين شرکت را به سوي موفقیت در سراسر جهان سوق داد. اكنون اين شرکت ارزش تقریبی 3.34 میلیارد دلار را داراست. سر برایان سوتر و انا گلوژ، بنیانگذاران گروه Stagecoach. ثروت خالص: 1.49 میلیارد دلار تاجر اسکاتلندی سر برایان سوتر و خواهرش انا گلوژ، بچه هاي یک راننده اتوبوس بودند، اما مي دانستند كه حمل و نقل عمومی، مسير پول آنها را برای تمام طول زندگیشان مشخص مي كند. سوتر از دانشگاه با مدرک حسابداری و اقتصاد فارغ التحصیل شد و در سال 1980با خواهر خود تصميم به تاسيس يك شرکت حمل و نقل بین المللی گروه Stagecoachگرفت. این شرکت از آن زمان با عملیات در بریتانیا، ایالات متحده و کانادا به نام بزرگي در سراسر جهان تبدیل شد. هیچ نشانه ای از رقابت خواهر و برادرانه وجود ندارد! اگر شما هم می خواهید خلق کسب و کار شخصی خودتان بپردازید حتما مقاله شش راهنمایی برای حسابداران در شروع کسب و کار شخصی را مطالعه کنید.منبع:نرم افزار حسابداری