chemistry21

كاربر جديد
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

آخرین بار برد chemistry21 در بهمن 26 2017

chemistry21 یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است!

درباره chemistry21

  • درجه
    كاربر جديد
  1. گمرک ایران اعلام کرد : ترخیص کالاهای دارویی بدون وقفه انجام می شود . به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ هم اکنون ارتباط گمرک با سازمان غذا و دارو با بکارگیری سامانه های epl -TTAC با هدف مبارزه با قاچاق و داروهای تقلبی کاملا الکترونیکی شده و تبادل اطلاعات به صورت الکترونیکی انجام می شود . گمرک ایران تاکید کرد : مکاتبه معاون فنی و امور گمرکی گمرک شهید رجایی در خصوص وجود اشکال در صدور مجوز ترخیص تعداد 4 قلم سریال اظهارنامه کالاهای دارویی نمی تواند ملاک عمل تشریفات ترخیص تمامی کالاهای دارویی در گمرک قرار گیرد . در حال حاضر تبادل اطلاعات جهت صدور مجوز ترخیص کالاهای دارویی میان سامانه های گمرک و سازمان غذا و دارو بدون هیچ مشکلی در حال انجام است و تشریفات گمرکی و صدور مجوز این کالاها به صورت الکترونیکی و در سریع ترین زمان ممکن صورت می گیرد . تسهیل و تسریع در ترخیص کالا های دارویی همواره در اولویت کاری گمرکات کشور بوده که با الکترونیکی شدن فرآیند تشریفات گمرکی ؛ این کالاها به صورت هوشمند در سامانه جامع گمرکی تعریف و در مسیر سبز قرار گرفته اند و تشریفات گمرکی این کالاها بدون وقفه انجام می شود . ترخیص فوری مواد اولیه و اقلام دارویی مورد نیاز مردم و تولید کنندگان به صورت ویژه و بدون معطلی بوده است که همواره فعالان این حوزه به این موضوع اذعان داشته اند و این روند با گمرک الکترونیک و تبادل الکترونیکی اطلاعات با غذا و دارو تسریع شده و در فضایی سالم و مطلوب انجام می شود. رییس اتحادیه واردکنندگان دارو هم اقدامات گمرک و امکانات و مقررات جدید را برای تسریع در مواد اولیه و اقلام دارویی تحسین برانگیز و شایسته قدردانى دانست و گفت : فرآیند ترخیص اقلام دارویی و بهداشتی از گمرکات بدون وقفه در حال انجام است. ناصر ریاحی با اشاره به امکان پیش اظهاری قبل از ورود کالا به گمرکات گفت: دستورالعملی که گمرک برای اظهار قبل از ورود کالا ابلاغ کرده ، به واردکنندگان مواد اولیه و اقلام دارویی در تسریع فرآیند واردات و ترخیص کالا کمک خواهد کرد. وی در ادامه تاکید کرد: براساس این دستورالعمل عملیات اظهار قبل از ورود با اسنادی مانند بارنامه، ثبت سفارش، فاکتور، عدلبندی و گواهی مبدأ شروع می شود. رییس اتحادیه واردکنندگان دارو پیش از این نیز پیشنهاد کرده بود که حقوق گمرکى کالاى سلامت محور در انتهاى سال وصول شود و یا با طلب واردکننده از مراکز درمانى تهاتر گردد. ریاحی افزود: الزام به ثبت کد خرید ارز قبل از ترخیص کالا عملا خرید اعتبارى از فروشندگان خارجى را منتفى کرده است که پیشنهاد می کنم مدت زمان ٦ ماه بعد از ترخیص را براى خرید ارزى ثبت در سامانه گمرک در نظر بگیرند. عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی ایران همچنین اقدامات گمرک و امکانات و مقررات جدید تحسین برانگیز و شایسته قدردانى دانست. لازم به ذکر است که سرپرست گمرک ایران بخشنامه ای به گمرکات جهت اجرای اظهار قبل از ورود کالا ابلاغ کرده است و اعلام شده که قابلیت اظهار براساس بارنامه و ثبت سفارش قبل از ورود کالا به کشور فراهم شود و دستورالعمل مربوطه هم در روزهای اخیر جهت اجرا به گمرکات سراسر کشور ارسال و مقرر شده در روزهای آینده به ترتیب گمرکاتی که امکان اظهار قبل از ورود را دارند اعلام شود.
  2. سئو و بازاریابی محتوا در کلام دو مورد متفاوت هستند، اما در عین حال با یکدیگر مرتبطند. برای موفقیت در هر کدام می بایست در دیگری نیز موفق بود. سئو و بازاریابی محتوا مانند دو روی یک سکه می مانند. با اینکه در عمل کارکرد آنها متفاوت است، اما در حقیقیت این دو عنصر را نمی توان از یکدیگر جدا کرد و توسعه هر دو با هدف افزایش ترافیک سایت، امری ضروریست. امروزه پروسه سئو نسبت به گذشته کمی پیچیده تر شده است و گوگل محتوای با کیفیت را به هر چیز دیگری ترجیج می دهد. عبارت "محتوا پادشاه است" از جمله مفاهیمیست که هیچ وقت از بین می رود. اگر محتوای خوبی نداشته باشید، شانس گرفتن رتبه خوب را در هیچ زمانی نخواهید داشت. در عین حال نیز برای اینکه کاربران بتوانند این محتوای با کیفیت شما را پیدا کنند مجبورید که از تکنیک های سئو مناسبی در سایت خود استفاده کنید. سئو در کنار محتوای با کیفیت می تواند گوگل را متعاقد کند که سایت شما از جمله سایت های معتبر در حیطه تخصصی خودش است. تفاوت بین سئو و بازاریابی محتوا چیست؟ همانطور که بیان شد، سئو و بازاریابی محتوا دو پروسه متفاوت هستند. بهترین توصیفی که از تفاوت بین این دو می توان داشته به این گونه است: سئو یک کار فنی و پیچیده است، در حالی که بازاریابی محتوا امری جامع و گسترده می باشد. سئو و بازاریابی محتوا در چه قسمت هایی همپوشانی دارند؟ با اینکه تفاوت های زیادی بین سئو و بازاریابی محتوا وجود دارد،اما در بعضی از حیطه ها هم پوشانی هایی نیز بین این دو برقرار است. بهره بردن از مزایای این هم پوشانی و استفاده از آن در وبسایت، ایده خوبی برای افزایش بازدید از سایت می باشد. در اینجا موارد همپوشانی این دو مفهوم آورده شده اند: شما می توانید با استفاده از محتوا و سئوی آن، رتبه آن صفحه را بالا ببرید. هدف سئو افزایش رتبه صفحاتیست که در موتورهای جستجو ایندکس شده اند. اما بدون داشتن یکی از این صفحات پر محتوا نمی توان کاری انجام داد. همین که صفحه جدیدی در وبسایت ایجاد می کنید، فرصت های تازه ای را برای رتبه های جدید به دست می آورید. این مسئله در ادامه منجر به افزایش جستجوی کلمات کلیدی می شود که در آنها رتبه کسب کرده اید. دقت داشته باشید که کیفیت محتوا را قربانی کمیت آن نکنید. محتوای بهتر موجب کسب رتبه بهتری نیز می گردد. شما می توانید کلمات کلیدی را با استفاده از محتوایتان بهینه سازی کنید. پاستفاده از کلمات کلیدی در محتوا موجب جلب نظر کاربران بیشتری می شود. کلید دست یافتن به این مسئله تولید محتوای طبیعی و کاربرپسند است. محتوای با کیفیت موجب ارتقای اعتبار سایت می گردد. کسب رتبه بالا در نتایج جستجو به فاکتورهای زیادی وابسته است که از جمله آنها، کیفیت محتواست. هم چنان که با استفاده از نوشتن محتوای جدید کاربران بیشتری کسب می کنید، رتبه سایت شما در نتایج جستجو ارتقا یافته و اعتبار سایت خود را افزایش می دهید. چرا این مسئله مهم است؟ در بسیاری از وب سایت ها کاملا امری معمول است که تنها به یکی از این دو گزینه یعنی سئو یا بازاریابی محتوا توجه شود. هم سئو و هم بازاریابی محتوا جز قسمت های مهم بازاریابی آنلاین محسوب می شوند و شما برای گسترش کسب و کار خود نیاز به رشد در هر دو مورد دارید. دستیابی به موفقیت در کسب و کارهای آنلاین، نیاز به کار کردن درست همه موارد دارد تا بهترین نتیجه حاصل شود. اگر وبسایتی تنها بر روی تولید محتوا تمرکز کرده و سئو را به فراموشی بسپارد، احتمالا رتبه سایت خود را بعد از مدتی از دست می دهد. در مقابل نیز اگر وبسایتی تنها به لینک سازی و گرفتن بک لینک ها توجه کند و در عین حال تولید محتوایی نداشته باشد هم پس از مدتی با افت رتبه رو به رو می شود. در نهایت سئو نیازمند محتوای زیادی برای موفقیت است. گوگل سایت های دست نخورده و غیر فعال را دوست ندارد. گوگل میخواهد بداند که شما در حال تولید محتوای مرتبط و با ارزشی هستید تا آنها را در نتایج جستجو نمایش دهد. با اینکه شاید شما سئو را تنها در مورد صفحات خاصی از سایت به کار ببرید، اما پیشنهاد می شود سئو و بهینه سازی را در مورد همه صفحات در نظر بگیرید و کلیت سایت را رو به جلو پیش ببرید. ایجاد توازن بین سئو و بازاریابی محتوا راز ایجاد توازن در سئو و بازاریابی محتوا، استفاده آنها با یکدیگر است. سئو نیازمند محتوای بسیاریست، اما این مسئله بدین معنی نیست که تمام جنبه های بازاریابی را کنار گذاشته و تنها بر روی تولید محتوا تمرکز کنید. شاید وبلاگ چیزی نباشد که در حال حاضر به آن نیاز داشته باشید. شاید استفاده از محتوای بلند آن چیزی باشد که سایت شما به آن نیاز دارد. همچنین شاید شما قبل از ایجاد لینک سازی برای سایت می بایست دستی به روی ظاهر سایت بکشید. موارد زیادی برای گفتن در اینجا وجود دارد که نشان دهنده اهمیت ایجاد توازن بین این دو مورد است. ابتدا هدف سایت را مشخص کنید. اگر علاقه مند به جذب کاربران بیشتری هستید، برای تاکتیک های سئویی که موجب افزایش ترافیک می شود، تمرکز کنید. اگر افزایش نرخ تبدیل سایت برایتان مهمتر است، تولید محتوا در اولویت بالاتری قرار دارد. در صورت استفاده همزمان از این دو تاکتیک می توانید امیدوار باشید که هر دو پارامتر میزان بازدید و نرخ تبدیل سایت افزایش یابد.
  3. تنها فروشندگان کمی هستن که برج صد درصد ایرانی میفروشن. اکثرا برنج رو با برنج های دیگه قاطی می کنن. من برنج مصرفی خودم رو از سایت ایران برنج تهیه می کنم و ازشون بسیار راضیم. مطمئنم که صد درصد ایرانیه.