admin

طرز تهیه و خواص «لیموناد هندوانه و کیوی» را اینجا ببینید

پست های پیشنهاد شده

 

 
مجله دلگرم:

 

مواد لازم:

 

  • کیوی پوست شده و خرد شده : ۴ عدد
  • شکر : یک قاشق غذاخوری ( درصورت نیاز)
  • هندوانه بدون دانه  خرد شده : ۸ پیمانه
  • لیموناد غلیظ یخ زده : ۲ پیمانه
  • آب : ۴ پیمانه

017348718581155102a.jpg

طرز تهیه و خواص «لیموناد هندوانه و کیوی» را اینجا ببینید لیموناد هندوانه و کیوی,لیموناد,نوشیدنی

طرز تهیه:

 

1. کیوی و شکر را در مخلوط کن بریزید و هم بزنید؛ سپس به مدت یک یا دو ساعت در فریزر قرار دهید تا یخ ببندد.

 

2. هندوانه را در مخلوط کن هم بزنید و سپس روی لیموناد یخ زده آب بریزید و خوب هم بزنید.

 

3. لیموناد هندوانه را در لیوان ها بریزید و روی آن کمی کیوی یخ زده قرار دهید و سرو کنید.

 

خواص هندوانه:

 

1. فواید هندوانه برای سلامتی بسیار زیاد است. مهم نیست که هندوانه را چطور برش بزنید، بهترین آنتی اکسیدان ها در آن یافت می شود.

 

2. هندوانه انواع شربت و نوشیدنی - بسیار خوبی از ویتامین C و A است.

 

3. هندوانه قرمز خوشمزه همچنین انواع شربت و نوشیدنی - قوی از آنتی اکسیدان کاروتن است که لیکوپن نامیده می شود. این آنتی اکسیدان ها در بدن حرکت کرده و رادیکال های آزاد را خنثی می کنند. رادیکال های آزاد موادی در بدن هستند که می توانند آسیب زیادی به ما وارد کنند.

 

این مواد می توانند کلسترول را اکسید کرده و باعث شود که به دیواره رگ های خونی چسبیده و موجب ضخیم تر شدن آن شود و این عمل می تواند منجر به سکته قلبی شود. لیکوپن که رنگ قرمز زیبا را به هندوانه می دهد به کاهش خطر سرطان پروستات هم کمک می کند.

 

4. جالب است بدانید که هندوانه تنها میوه ای است که نسبت به میوه ها و سبزی جات دیگر دارای مقدار بیشتری بتاکاروتن است.

 

5. هندوانه میوه ای است که حاوی میزان بالایی الکترولیت سدیم و پتاسیم است که آن را از طریق عرق دفع می کنیم.

 

خواص کیوی :

 

۱- ۳ گرم فیبـر دارد که کلستـرول را کاهش داده از سرطان جلوگیـری می کند و به کنترل انسولین کمک می نماید.

 

۲- در مقایسه با یک عدد پرتقال هم اندازه خود ویتامین C بیشتری دارد.

 

۳- حاوی مقادیر قابل توجهی آنتی اکسیدان محلول در چربی است ( ویتامینA و E ) که برای مبارزه با رادیکالهای آزاد مفید می باشد.

 

۴- حاوی فیتوناتریفت هایی از جمله کاروتنوئید و فلاوونوئید است که تحقیقات نشان داده که DNA را از آسیبهای مربوط به اکسیژن محافظت می کند.

 

۵- حدود ۱۰% از پتاسیم پیشنهادی روزانه را داراست ( حدود ۳۰۰ میلی گرم )

 

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !

ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید

ورود به حساب کاربری